NU ÄR DET 7 VECKOR SEN OLYCKAN HÄNDE

                                                         Nu är det 7 veckor sen Anton blev påkörd          

                                                                                  ANTON KARLSSON
                       När detta hände så förstördes hela du, du bröt ju båda benen och näsan och den ena lungan var ju trasig. Jag blev så orolig för dig när du låg inne på sjukhuset . Jag trodde att du skulle dö på direkten, men det gjorde du inte. Du pratade ju med pappa hela vägen in till sjukhuset ,men sen när dom hade opererat dig så svarade du inte. Då blev du hjärndöd. Och sen när vi hade hälsat på dig på sjukhuset så på natten till lödagen så dog du.
image9

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Wilma
Vi har varit hos Anton idag och tänt ett ljus han har det så fint, det var så mycket ljus tända hos honom och så fina blommor man blir rörd av att se allt fint. Vi satte också dit en liten skyddsängel(glädjens ängel) hoppas att den tar hand om Anton på allra bästa sätt.
Kram till er alla från Helena Joakim Robin och Rasmus

2007-11-02 @ 22:09:41
Postat av: Kicki

Vill tacka alla som har varit vid Antons grav.
Efter det att vi varit i kyrkan gick vi tillbaka till graven och Wilma upptäckte den lilla ängeln på korset. Tack snälla den var så fin. Kramar från Anders Kicki Hanna Wilma och Lisa

2007-11-02 @ 22:50:58
Postat av: Tinna

Hej Wilma.
Igår var vi i Linköping, så vi fick tända ett ljus för Anton där. Det är så många unga som dött sista åren, så vi har en hel påse med värmeljus med oss.. Och i år var det för Anton, din storebror, som vi tände första ljuset !!! Det är så FEL o ORÄTTVIST att han ej finns hos er längre.

Jag tror att de som ej finns hos oss längre har en jättefest när vi varit där o tänt alla ljusen!!!
Hoppas du oxå kan känna så.
Kram till er alla!!!
/Tinna

2007-11-04 @ 18:09:46
Postat av: Anette

Hej Wilma
Vi var på kyrkogården för att tända ett ljus hos Anton när det var mörkt på kvällen och vi trodde att det skulle vara svårt att hitta dit i mörkret men det var väldigt lätt eftersom det lyste så många ljus, och det var den finaste platsen på hela kyrkogården. Tänk så många som tänker på Anton och er hela tiden.
Många kramar från Anette, Staffan, Pontus och Emmie

2007-11-04 @ 21:20:22
Postat av: wilma

(L)Tack till alla ni som skriver och dom som är på Antons grav

2007-11-06 @ 20:46:20
URL: http://jagheterwilma.blogg.se
Postat av: cajsa

Heej !!
jag kommer alltid komma ihåg anton som en sann vän, jag ha inte träffa honom så mycket men jag vet ändå mycket väll vem han är.
jag tycker så synd om dig och hanna , och så klar kikci och din pappa men ändå ni var ju så unga,likson anton.
jag hoppas att inte någon mer i hela världen får uppleva samma händelse som du fick.
jag tycker ni är väldigt starka som klarar detta!
från en vän.//cajsa

2007-11-07 @ 17:40:44
Postat av: Sahel

hej wilma!
sahel i västerås här.
du skriver helt otroligt fint om anton!
jag är säker på att han mår bra vart han än är, och att han är stolt över dig och hanna!
ge hanna en stor kram från mig!

2007-11-16 @ 19:44:02
Postat av: Annika

Du är så duktig Wilma och du skriver så fint.
Det är så orättvist, tänker mycket på Er hela tiden.
Kramar Annika

2007-11-19 @ 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0