ANTON KARLSSON


image8
Anton du är en så underbar person. Du är den bästa storebror man kan ha. Du är en helt underbar bror. Du var ju snäll hela tiden. Du hjälpte mig med läxor ofta och sen gjorde du mycket som man inte kan skriva, fast du var ju en  helt underbar storebror!

Du var ju bara 17 år och jag tycker att det är för tidigt att dö när man är 17 år.

Men vi har ju alla minnen av dig Anton. Du var ju så fin. Jag kommer aldrig, aldrig att glömma dig som du en gång var Anton. Jag gillar dig så himla mycket. Kommer aldrig att glömma dig. Du var så söt, det har du alltid varit. Hoppas, hoppas att du kan läsa var jag och Hanna har skrivit till dig. Vi skriver om dig och hur vi känner. Tänk att en vind kan komma och blåsa bort just dig Anton. Hoppas många kan läsa detta som jag har skrivit om dig Anton. Man har sånna konstiga tankar om dig. Man undrar hela tiden vad du gör Anton. Jag vet inte vad du gör men jag hoppas du har det bra. Jag har drömt många drömmar om dig. Undrar hur du har det. Jag vill att du ska ha det så bra som det bara gå. Jag kunde inte förstå att det var du som låg där ute och ringde hem och sa vad som hade hänt. Jag saknar dig hela tiden. Det kommer vara jätte jobbigt länge, många dagar, i många veckor och i många år. Man kan knappt förstå vad som har hänt. Att de var du!!!! Vilken smäll det blev och var ont det måste har gjort. Stakas dig Anton att det blev en sån smäll. Du som flög hit och dit. Stakas dig, det är så synd om dig. Det kommer det alltid att vara.

TÄNKER PÅ DIG OCH SAKNAR DIG HELA TIDEN. DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA. PUSS OCH KRAM ÄLSKAR DIG ANTON. HAR DET SÅ HIMLA BRA ANTON // DIN LILLASYSTER ( WILMA )

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Wilma.
Vad bra du skriver på din blogg och vilka fina bilder du har lagt in. Hoppas att det hjälper dig att må lite bättre när du får skriva av dig hur du känner. Hälsa till alla där hemma och du vet att ni kan komma och fika om ni vill någon dag, jag bakade faktiskt bullar igår om ni är sugna på det.Kram från mig, Emmie, Staffan och Pontus

2007-10-29 @ 21:10:32
Postat av: wilma

mm vad gott med bullar då kommer jag och ficka Anette

2007-10-30 @ 18:17:29
URL: http://jagheterwilma.blogg.se
Postat av: Helen Ida

Hej Wilma!!
Vi tycker både att du och Hanna skriver så bra och fint, och vi vill och hoppas att det hjälper er lite när ni är ledsna! Det känns bra för oss att kunna läsa er blogg och vi tror att det hjälper många. Hälsa mamma pappa och Hanna!
Hälsningar Helen
Ida

2007-10-31 @ 18:48:42
Postat av: amanda

Åh Wilma, du skriver så fint!
det är så hemskt orättvist det som har hänt. ni är så starka. Jag finns här för er om ni vill.

2007-11-18 @ 19:20:35
URL: http://angeloew.blogg.se
Postat av: Ida <333

Hej, jag hoppas jag gör rätt nu :P

Du gör så fina bilder Wilma.



Saknar dig syster :):) <33333333

2009-10-12 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0