Anton min kära kära bror

           
image2
Anton min kära, kära storebror jag kommer alltid att saknar dig. Jag kommer att sakna dig precis som du en gång var. Jag kommer att saknar ditt skratt och ditt leende, så fint som de var. Men sen när detta hände så kom gud och svävade bort dig då fanns du inte kvar hos mig. Då fanns de ingen mer pojke som du. Då försvann ditt leende och ditt skratt. Du kommer alltid att saknas och minnas för alltid. Men när detta hände på den där torsdagen så tänkte jag hela tiden att de skulle gå bra för dig på sjukhuset, men sen sa det bara stopp och du kom aldrig hem mer. Jag får aldrig höra ditt skratt eller se ditt leende mer. Det som jag såg av dig var att du låg där och sov fast det gjorde du inte, du låg där hjärndöd och var blå runt ögonen. Du såg så läskig ut. Jag tänkte det kan ju inte vara sant att det är du som ligger där och är hjärndöd, som är blå runt ögonen, har  två brutna ben och en bruten näsa och en lunga som var punkterad. Det var så himla synd om dig, fast de var ju inte ditt fel att du blev påkörd. Det var ju så mörkt där ute och du som var så mörk rädd, men hoppas du inte va det där ute.
      (HOPPAS DU HAR DET BRA ANTON/DIN SYSTER WILMA)
HOPPAS DU HAR DET BRA DÄR UPPE

JAG SAKNAR DIG

Undra var du gör där uppe i himlen? Hoppas du träffar vår gamla kanin Maja, farfar och morfar, Hoppas du ser dom eller är med dom. Du kanske träffar någon som ligger nära dig där du är begravd. Tänker mycket på dig Anton, alla minnen av dig, allt du har sagt till mig, allt du har frågat, allt du har gett mig och allt annat.

Jag vill så gärna se dig, prata med dig, skratta med dig, skoja med dig, göra allt med dig.

UNDRA HUR DU SER UT DÄR NERE I JORDEN HUR BLÅARE DU MÅSTE VAR NU

Du och jag vi var ju bästa kompisar. Vi gjorde allt ihop, vi är faktiskt lite lika med. Nästan var det bara en sak det var ju att du och jag inte hade samma hårfärg. Du och jag höll ihop. Vi är bästa kompisar även att vi är syskon du och jag. Vi kommer ändå att hålla ihop, föralltid.

Åh, ditt fina leende det var ju så fint.

Men nu får jag hålla ihop med min syrra Hanna. Min syrra Hanna och jag vi är också ganska lika.


ANTON KARLSSON 17 ÅR
image3

/Wilma.


Kommentarer
Postat av: wilma

hejsan wilma jag skriver så fint underbart

2007-10-28 @ 19:37:21
URL: http://jagheterwilma.blogg.se
Postat av: Mamma Kicki

Hej min underbara lilla tjej vad duktig du är på att skriva. Jag hoppas också att Anton träffa farfar och morfar. Jag älskar dig många kramar från din Mamma

2007-10-28 @ 22:13:28
Postat av: Annika

Hej Wilma vilken fin sida du har gjort och så fint du skriver. Anton skulle har varit jättestolt över dig.
Kramar Annika

2007-10-28 @ 22:24:40
Postat av: susanne o moa

Hej Wilma, vad fint du skriver.
vi undrar om du vill följa med på bio torsdag, vi skulle vilja fira din 9 årsdag ?? du kan väl kolla vilken bio du vill se på www.biostaden.se
vi tycker så mycket om dig och din familj.
kram Moa och Susanne

2007-10-29 @ 12:45:49
Postat av: Tinna

Wilma.
Du ser, du e ju fantastisk på att skriva!!
Hoppas det hjälper dig när du e extra ledsen..
/Kram Tinna

2007-10-29 @ 13:14:14
Postat av: Hanna

Älskade syster, va fint du skriver! (L)

2007-10-29 @ 13:23:42
URL: http://jagheterhanna.blogg.se
Postat av: wilma

tack till alla ni som skriver till mig kram från wilma

2007-10-29 @ 18:05:05
URL: http://jagheterwilma.blogg.se
Postat av: Susanne

Hej Wilma!
Jag tycker att du skriver jättefint.Vad bra att du fått en egen sida.Den är jättefin!Maja saknar dig
i fotbollen.
Majas mamma

2007-10-29 @ 19:25:48
Postat av: Elin

Vad roligt att även du har en egen blogg nu Wilma! Du skriver så fint!:) Många kramar!

2007-10-29 @ 19:29:29
Postat av: Helena Johansson

Wilma
Vilken fin bild du har och du skriver så jättefint. Jag tror också att Anton träffar er morfar och farfar där i himlen och en massa andra, kanske spelar dom lite innebandy och så håller dom ett öga på oss här på jorden.
Vi tänker så mycket på er ska ni veta massor med kramar från Helena

2007-10-29 @ 19:42:57
Postat av: Fia

Hej Wilma!
Vad fint du skriver. Hörde att du mådde bättre nu,
det var ju bra! många kramar från Fia!

2007-10-29 @ 20:23:57
Postat av: Fia

Hej Wilma!
Vad fint du skriver. Hörde att du mådde bättre nu,
det var ju bra! många kramar från Fia!

2007-10-29 @ 20:24:55
Postat av: Maja

Hej Wilma!
Vad fint hjärta du har gjort!
Jag tycker om dig.
Kram Maja

2007-11-01 @ 21:35:46
Postat av: Selma

hejsan wilma!
vad fint du skriver till din bror.
Vad gullig du är :)
Hoppas du mår mycket bättre.

2007-11-04 @ 20:26:35
Postat av: Selma

hejsan wilma!
vad fint du skriver till din bror.
Vad gullig du är :)
Hoppas du mår mycket bättre.

2007-11-04 @ 20:29:18
Postat av: Josefine Fransson

Hejsan
Du skriver jätte fint jag tycker verkligen synd om dig. Jag ville inte heller att Anton skulle dö. Jag tycker inte han skulle dö så tidigt han var ju bara 17år.

M.V.H
Josefine

2007-11-27 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0