TORSDAGEN DE FÅR INTE HÄNDA

Nej, nej de få inte hända!! Inte just dig, inte nu, det får inte hända.Jag blev så rädd när det var du som låg där ute mitt på vägen. Det fick inte vara du!! Jag ville inte att det skulle hända dig. Jag blev så himla rädd när du ringde, men det var så himla bra att du ringde. Tänk om någon hade hittat dig död, vilken tur att du inte dog på platsen. Jag var så rädd, så rädd. Det var så hemskt och sitta där vid bordet och äta när du var borta.Jag vill aldrig vara med om något sånt här mer. Det får inte hända mer saker i våra familj/släkt.

         ANTON JAG ÄLSKAR DIG! DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA.
 image6
HOPPAS DU HAR DET BRA NU ANTON.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET.


DE FÅR INTE HÄNDA DIG ANTON, ALDRIG MER, ALDRIG MER, FÅR DET HÄNDA DIG ANTON.

ANTON HAR EN SÅN FIN GRAVPLATS OCH SÅ FINT PÅ SIN GRAV.

Jag har ju sett Anton på sjukhuset. Han var faktiskt lite läskig där inne fast de var ju bra att jag såg han där inne. Det var sista gången jag såg honom och jag sa faväl til dig Anton. Jag kramade dig så mycket och kände på dina ben och händer. Du var len, fast du va ju blå runt ögonen och vid hakan var du lite röd.

TACK FÖR TIDEN ANTON! DET HAR VARIT SÅ HIMLA KUL ATT HAR HAFT DIG SOM STOREBROR.


ANTON KARLSSON 



 


TACK FÖR TIDEN ANTON. DU ÄR HELT UNDERBAR, DET KOMMER DU ALLTID ATT VARA. JAG ÄLSKAR DIG ANTON KOMMER GÖRA DET FÖR ALLTID. KOMMER ALLTID, ALLTID ATT SAKNAR DIG ANTON.

                                                                 / WILMA DIN SYSTER


               


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej Wilma.
Du är jätteduktig på att skriva Wilma.
Jag tänker på er jättemycket.
Ha det bra!
Kramar från emmie

2007-10-29 @ 21:23:01
Postat av: moa

hej wilma måste gå hejdå

2007-10-30 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0