My Angel<333



Älskade Storebror<33333333333333333
På tisdag börjar skolan igen.
Jag tycker att det är så skönt med sommar och sommarlov.
Man få göra vad man vill och man är ledig från skolan.
Det är snart höst................
Då det är 2 år sen allting hände.
Jag tycker inte om höst.
Det är snart 2 och en halv  månad sen du skulle ta studenten.
Då hade du nog tagit körkort och kanske haft en bil.
Jag vet hur mycket du längtade tills du skulle ta körkort och köpa en bil.
Du fick aldrig uppleva det men i mina tankar och drömmar så få du uppleva det.
Jag hoppas att du upplever det i himlen.

Jag vill inte att mitt liv ska vara så här.
Jag vill inte leva så här.
Jag vill ha tillbaks min älskade storebror.
Jag vill inte ha ett syskon i himmlen och
ett på jorden.
Jag vill att båda ska leva på jorden.
Jag klarar mig inte utan dig Anton.
Varje kväll när jag ska gå och lägga mig så stäler jag mig vid ditt rum
och säger god natt och pratar lite men dig men jag kommer
aldrig någonsin att få något svar tillbaka.
Sen stänger jag dörren till ditt rum för att du hade alltid
stängd dörr när du skulle sova.
Sen gå jag och lägger mig och tänker på dig.
Jag ser dig alltid framför mig.
Jag ha med dig vart jag en går.
Jag har ett halsband som det är en bild på dig och sen stå
de ditt namn på andra sidan.
Sen ha jag ett annat halsband som det bara stå ditt namn med skrivstil med
två hjärta på och en blå pärla.
I min plånbok ha jag många kort på dig.
I min mobil ha jag kort på dig och graven.
Sen ha jag ett armband som jag ha gjort sjärlv som ditt nanm stå på.
Du är med mig i min själ,i mitt hjärta,i mina minnen,i mina tankar,i mina tårar,i sorgen och i smärtan.

Jag klarar mig inte utan dig Anton.
Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid.......................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<333
///Din lillasyster som vill ha tillbaks sin älskade storebror<33333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0