Brother<33333333333333



Älskade Storebror<333333333333

Ett ögonbicks skillnad från en sekund till en annan,och ingenting blir någonsin desamma igen.
Det är snart två år sen de hände, då jag fick säja hejdå till dig.
Jag ville inte säga hejdå till dig, för att jag ville inte att du skulle dö....................
Tårana kommer alltid att rinna,dom rinner för dig och ingen annan.
Jag kommer precis ihåg när jag sa hejdå till dig.
Jag var inne hos dig tre gånger, jag kramade dig, sa hejdå till dig, kände lite på dig och sen la jag mig lite hos dig där.
Du kommer alltid att vara min Storebror och jag kommer alltid att vara din lillasyster.
Det kommer alltid att vara så, alltid, föralltid.
Min älskade älskade storebror.

Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid.................
Älskade Storebror, Anton Karlssosn<333333333

/// Din lillasyster<333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0