Livet är så orättvist!!!!!!<333333(L)



Älskade Storebror Anton Karlsson<333333

”Jag ser ett ljus på natthimmeln
Jag hoppas att det är du
Att du finns där,
att du kan se mig här
Att du kan höra mig
Jag gör vad som helst för
att ha dig här igen
Bara jag visste vad som krävs
Jag ropar ut ditt namn
Och sträcker ut min famn
Så långt mina armar räcker”
Peter Lemarc



Jag förstå inte, varför måste de vara såhär hela tiden!!!!!!
Jag vill inte att de ska vara såhär hela tiden.................
De gå inte! Jag vill inte dehär.
De få inte vara såhär, jag orkar inte ha de så här längre...................
Jag kan göra vad som helst för att få tillbaka dig min ängel!!!!!!
Jag önskar att döden inte fanns!
Då skulle du vara här nu.............
För varje dag som går blir det väre och väre,
jag mår bara dåligare och dåligare!
Varför ska livet vara så orättvist?
Jag vill inte att de här ska vara så här hela mitt liv!
Jag förstå inte...........
VARFÖR?VARFÖR?VARFÖR?VARFÖR?VARFÖR?VARFÖR?
Varför ska de vara såhär,jag förstå inte,jag vill inte dehär.
Jag hatar att de är såhär,varför ska de vara så orättvist.
De är bara orättvisa,orättvisa,orättvisa,orättvisa,orättvisa,orättvisa hela tiden................
VARFÖR?.............................
Tårarna bara rinner ner från mina kinder hela tiden.
Dom kommer föralltid att rinna,bara för dig storebror!
De kommer aldrig att bli som förut!
Va jag en gör så hjälper de inte.
De kommer aldrig att hjälpa.
Hökst upp på min jul önskelista stå de
Jag vill ha tillbaks min Storebror.
Fast de kommer jag aldrig att få.
De är min höksta önskan,att jag få tillbaks dig min ängel.
Du lever fortfarande i mina drömmar,tankar och i mina minnen.
Jag vet att du fortfarande finns,
du finns inom mig,bredvid mig,du hjärlper mig med allt
 och jag ser din skugga.
Jag vet att du finns,du är bredvid mig.
De gör så ont,så ont utan dig min Anton.



Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror<33333
Du kommer föralltid att vara min fina ängel i himlen!<333333333
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton<333
Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så<333
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
<3ÄLSKADE<3STOREBROR<3ANTON<3KARLSSON<3
PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG ÄLSKADE STOREBROR♥♥♥
///Din lillasyster wilma<3 som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333
<3333333333333333333333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: natalie johansson

du skriver så fint wilma



<333



stackars dej sötnos . <3

2009-11-13 @ 19:50:13
URL: http://nnaattaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0