Bara några dagar kvar till det är två år sen allting hände......<333333



Älskade Storebror<33333333333333333
Bara om några dagar är det två hemska jävla år sen allting hände.
Det ska bli så skönt att komma här ifrån.
Långt,långt här ifrån,många,många mil.
Bara bort,bort,bort från Nybro.
Det är så skönt att komma bort från Nybro.
Det ska bli skönt att komma hemifrån i några dagar,
bara lägga tankarna och drömmara årt sidan en stund.
Fast det kan jag inte för jag tänker bara på dig hela tiden Anton.
Du är med mig vart jag en går,vart jag en sträcker mig.
Bara göra något kul fast jag ha många tankar som snurra i huvudet.
Tankarna bara snurra och snurra omkring i mitt huvud och 
 det ända jag tänker på,det är bara du.
Tårana rinner och rinner ner från mina kinder.
Dom kommer föralltid att rinna,bara för dig älskade Anton<3
13 September Anton blev påkörd.
14 September Anton lågg hjärndöd.
15 September Anton dog.
Tre hemska jävla dagar som jag aldrig någonsin kommer att glömma.

Jag klarar mig inte utan dig................
Älskar och sakanr dig så<333
Du finns i mitt hjärta föralltid..................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<33333
///Din lillasyster som inte klarar sig utan sin Älskade Storebror Anton Karlsson<33333333333




Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig <3<3<3<3<3 mamma

2009-09-10 @ 23:40:03
Postat av: Frida

Hej

Ville bara säga att jag brukar vara inne och läsa här på din fina sida.

Jag förstår hur du har det och jag tänker på dig och din familj.

Var rädd om dig Wilma.

Kramar från Frida M.

2009-09-11 @ 21:28:47
URL: http://fridis.bloggspace.se/
Postat av: Malin

Fin blogg du har!



Malin (Heddas mamma)

2009-09-12 @ 13:32:23
Postat av: susanne

Så mycket du har hunnit skriva sedan jag var inne här sist. Det stämmer med ditt Jill sa Wilma, du ska fortsätta för du är så oerhört duktig på att skriva. Tänker på er lite extra idag och några dagar framöver. Ta hand om er. Kram Susanne med familj

2009-09-12 @ 18:58:29
URL: http://mollysis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0