SNART ETT ÅR SEN !!!! MINNESSTUND!!!!


Snart ett år sen. Tänk att det redan har gått ett år sen snart, men det känns bara som det har gått några månader.
Nu när man tänker på dig så bara rinner tårarna ner från mina kinder. Att det har gått ett helt år sen jag såg dig. Jag kan   fortfarande höra din röst och jag kan se dig framför mig.                                              


                                  På lördag den 13 september är det ett år sen Anton blev påkörd.     
VÄLKOMNA ALLA SOM VILL MINNESSTUND FÖR ANTON KARLSSON.
Det är nu ett år sen Anton blev påkörd och dog
av sina skador och vi har tre jobbiga datum. 13 då han blev påkörd ,14 låg Anton hjärndöd och 15 avled han kl.01.35
Den 13 september kl.17.00 i Ansgarsgåden. *sång och musik  *Conny  *Fika *Besök vid Antons grav.Gravstenen ska vara färdig. Ljuständning. *De som vill åker till olycksplatsen.  
Mvh Familjen karlsson Anders, kicki, Hanna och Wilma     VÄLKOMNA !!!! 

I LOVE YOU, JAG ÄLSKAR DIG.  ÄLSKAR DIG STOREBROR. SAKNAR DIG SÅ MYCKET. TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN. JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL.      AV DIN LILLASYSTER WILMA          
Jag skrev det här den 9 september 2008 kl. 19:31 blev jag klar med det !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0