Min Anton Karlsson<3



Älskade Storebror<333
Imån börjar skolan igen, jag vill inte det.
Alla berättar vad dom har gjort på sitt sommarlov.
Det är så skönt med sommar och sommarlov jag älskar det.
Dehär sommarlovet var det andra utan dig Anton.
Mitt sommarlov kommer aldrig vara lika bra som det var för 2 år sen,
för att då fanns du.
Mina sommarlov kommer aldrig någonsin vara som förut.
Mitt sommarlov är inte som alla andras.
Dom behöver inte gråta och inte vara utan sin storebror.
Jag är inte som alla andra.

Din fina grav på bilden<3
Jag klarar mig inte utan dig................
Älskar och sakanr dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid.....................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<333
///Din lillasyster som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0