Min fina ängel Anton<33333



Älskade Storebror<3
Idag va det den andra dagen i skolan.
Det känns sådär.
Jag vill ha sommarlov,sommar föralltid<3
Jag tänker på dig hela tiden,bara på dig.
Mitt liv är inte som alla andras i min klass.
Dom ha inte misst sin storebror eller någon nära i sin familj.
Man kan inte jämföra med en gammal och en ung,det gå inte att jämföra.
Ingen vet hur det känns att missta sin storebror.
Jag tror inte att någon vill byta med mig.
Ingen kan säga att det ska vara över för det kommer det aldrig någonsin att vara.
Det är bara jag i hela skolan,i hela Nybro i min ålder som ha misst sin storebror som va ung.

Jag klarar mig inte utan dig...............
Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid...............
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fin ängel i himlen<333
///Din syster som vill ha tillbaka dig Anton<33333333333



Kommentarer
Postat av: Annika

Du skriver så fint Wilma, tänker på dig.



Många kramar



Annika

2009-08-27 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0