Värdens bästa storebror<33333333333333333



Älskade Storebror<3
I LOVE YOU MY BROTHER ANTON<333
Jag vill inte att du ska vara död........................
Min fina ängel<3
Jag vill inte att de ska vara så här.
Jag vill att det ska vara som det va förut.
Det kommer aldrig någonsin att vara över.
Det kommer alltid att vara såhär,
jag vill inte de.
Du kommer alltid att ha en av dom största platserna i mitt hjärta.
Du kommer alltid att leva kvar hos mig.
Du kommer föralltid att vara min storebror.
Jag tänker på dig nästan hela tiden.
Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig Anton.
Jag klarar mig inte utan dig.....................

Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid.................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<333
///Din lillasyster som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333

Kommentarer
Postat av: Kicki

Wilma jag vill inte heller att Anton ska var död. Han var din och Hannas älskade bror som älskade er och han var så stolt över sin systrar. Jag vet att han är med er och ha koll på er. Du vet ju vad han hälsade till er.

Jag tänker också på honom hela tiden.

Han finns i mitt hjärta och jag glömmer honom aldrig mitt älskade barn.



Wilma jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde dra tiden tillbaka och ändra på det som hänt och att vi hade vårt gamla liv.

Detta nya liv som vi måste leva fast vi inte vill är är för jobbigt.

Massor med kramar din mamma

2009-08-22 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0