23 Månader<313,14,15 Augusti



Jag fick låna min storebror som va en ängel<3
Anton jag klarar mig inte utan dig.
Jag kommer alltid att minnas dig precis som du va.
Du är min storebror och kommer föralltid att vara det.
Tårana rinner och rinner.................
Dom kommer aldrig någonsin att sluta rinna.


Älskade Storebror<33333333333333333
Igår va det 23 månader sen du blev påkörd och jag pratade med dig.
Jag kommer altid att minnas den dagen,då du ringde och jag svarade.
Du sa hej wilma,kan jag få prata med mamma eller pappa.
Det var sista gången jag pratade med dig och hörde din underbara röst.
Det kommer jag aldrig någonsin att glömma.
Idag är det 23 månader sen jag såg dig ligga på sjukhuset.
Det va då jag sa hejdå till dig och va hos dig.
Jag va inne hos dig några gånger.
Jag sa hejdå till dig några gånger,kramde dig många gånger,kände på dig,
kände på dina ben och sen lågg jag lite hos dig.
Det kommer jag föralltid att minnas.
Imån är det 23 månader sen du dog.
Då tårana ran och ran hela tiden dom kommer
alltid att rinna,föralltid,föralltid.
Natten till den dagen du slets bort från oss................
Då jag aldrig mer fick göra dom sakerna med dig som jag
kunde göra innan.
Då jag aldrig mer fick se dig älskade storebror.
Då jag aldrig kunde se dig göra saker.
Då allting förstördes.....................
Då du slutade anndas.
Det kommer jag aldrig att glömma.
Om en månad är det 2 år sedan allting hände.
Det få inte vara så för att jag vill att du ska leva.

Älskar och saknar dig så Anton<333
Du finns i mitt hjärta föralltid.......................
Du är min fina ängel i himmlen<3
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du skriver Wilma

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-16 @ 13:19:02
URL: http://anglamammankicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0