Tårar och tankar utav dig älskade storebror<3



Mina tårar faler långsamt ner från mina kinder.
Jag vill bara gråta,gråta,gråta.
Jag vill bara tänka på dig älskade storebror.
Jag tänker på hur det va förut som det aldrig mer kommer att vara.
Då hade jag två levande syskon men nu har jag bara ett som lever.
Jag vill ha båda för då känns det mycket bättre.
Jag vill ha tillbaks min älskade storebror.
Jag vill inte ha ett syskon i himmlen och ett på jorden.
Jag vill att båda ska vara på jorden.
Det finns bara en önskar som jag vill ha och den är att få tillbaka dig Anton.
Mitt hjärta har brustigt,det blir aldrig lagat.
Det kanske läker lite fint i kanterna men längst därinne
pulserar alltid ett öppet,ilsket sår.

Mitt hjärta ha brustigt
Men i mina minnen och tankar
du alltid lever kvar
Vila i frid Älskade Storebror Anton<3

Jag älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid...................
Älskade Storebror,Anton Karlsson<33333333333333333
Min fina ängel i himmlen<3
///wilmis som du kalade mig<3

Kommentarer
Postat av: susanne

Så fint du skriver Wilma. Vi tänker på dig och det är okej att gråta och det är okej att få ha roligt. För att orka ha roligt så måste man gråta.

Du är fantastisk Wilma, tänk på hur stark du och din familj är som tar er igen dagar som inte är som alla andras dagar, utan dagar med saknader över någon som man tyker så väldigt mycket om.

Kram Susanne

2009-08-14 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0