Dikt till dig Älskade Storebror<333333333



Det är länge sen jag fick se dig och höra dig, den dagen kommer jag alltid att minnas.
Tårana rinner och rinner, dom kommer aldrig någonsin att sluta rinna..............
Jag kommer aldrig att glömma dig för du är en del av mig och jag är en del av dig.
Jag önskar att döden inte fanns..............................
Jag vill ha tillbaka dig för att jag klarar mig inte utan dig.
Du kommer aldrig att komma hem igen.
Sorgen kommer aldrig aldrig att ta slut.
Sorgen kommer pågå hela tiden, nu och föralltid.
Jag sörger för dig och ingen annan.
Det finns inga ord hur mycket jag saknar dig.........................
Det är så orätvist att det ska vara som det är nu.
Jag vet att din sjärl finns här nära mig för jag känner det.
Jag kommer alltid att minnas dig som min storebror<3333



Älskar och saknar dig Älskade Anton<3
Du finns i mitt hjärta föralltid..............
Jag kommer alltid att minnas dig som min storebror<333333
Hoppas du ser...............

/// Din lillasyster wilma<33333333333

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag känner precis som du lilla älskade barn

Kramar i massor från din mamma

<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3

2009-07-21 @ 13:50:20
Postat av: Anonym

veldigt fin dikt men vad dog han av

2011-03-22 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0