Precis som du va<333



Älskade Storebror<3
Den här bilden är precis som du va.
För du gillade att sitta vid datorn.
Jag kommer aldrig få se dig sitta där längre.

Det är snart 22 månader sen allting hände.
Det få inte vara så.
Det är för tidigt för dig...................
Jag vill att du ska leva.

Man förstår att du aldrig kommer hem igen. Jag vill att du ska komma hem.
Du få inte vara död, du ska leva.
Du kommer alltid att leva kvar i mina tankar,minnen,tårar och i mitt hjärta.
Du finns här nära mig, för jag känner det.
Jag vill inte att de ska vara så här.
Jag kommer alltid att minnas dig som min storebror.
Anton du kommer alltid att vara vädens bästa storebror<333333333
Jag kommer aldrig,aldrig,aldrig att glömma dig Anton....................
Om man kunde spola tillbaka tiden så skulle jag göra det till den 13 september 2007.
Då skulle alltig vara som vanlig igen.
Jag önskar att ditt liv var som vanligt.
Jag känner att du är här i närheten.
Anton det är snart 22 månader av sorg,smärta,tankar,tårar,minnen,saknad utav dig.
Jag undra var du gör? Men jag hoppas endå att du finns där uppe någon stans.
Det är så himla ensamt utan dig här.
Jag vill ha tillbaka min storebror.........................
Du älskade att vara och träna på gymmet men du kommer aldrig att kunna göra det igen.
Jag kommer ihåg när du och jag hoppade på studsmattan................
Förut var vi två som hoppade där men nu är det bara en.
Du kanske hoppa med mig en då, fast jag inte se det.
När jag hade köpt nya sims spel så hjärlpte du mig med det.
Men nu går det inte att köpa något mer för att det var bara du som kunde det.........
Men om jag gör det så kanske du kommer och hjälper mig.
Du kommer aldrig att sitta vid datorn och spela spel igen.
Du kommer aldrig att sitta vid tv:en igen.




<3Älskade Storebror<3
Jag älskar och saknar dig så...................
Du kommer alltid att ha de störsa platsen i mitt hjärta.
Du kommer alltid att vara min storebror<3 och
jag kommer alltid att vara din lillasyster<3
Du finns här hos mig.
Tänker på dig Anton......................

///wilma<333

Kommentarer
Postat av: Annika

Fint du skriver Wilma och jag skulle också vilja att man kunde spola tillbaka tiden.



Många kramisar

Annika

2009-07-05 @ 19:07:49
Postat av: Kicki

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kram Mamma

2009-07-08 @ 01:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0