Tankar...........




Älskade Storebror<333333
Det är snart 730 dagar sen allting hände. Det få inte vara så för att jag vill inte att du ska vara död.
Varför,varför,värför ska det vara så...............................
Jag önskar att de här var en dröm, när jag skulle vakna så skulle allting vara som vanligt igen.
Jag önskar,önskar att de va så men så va det inte.

Det är en månad kvar till skolan börjar igen, jag vill inte att sommarlovet ska gå så fort..............
Jag älskar när det är sommarlov för då får man göra vad man vill.
Älskade Anton efter sommarlovet kanske du hade ett jobb, jag ville att du skulle uppleva det.
Du fick aldrig uppleva att ta körkort,ta studenten,ha en egen bil och ha ett jobb.
Jag ville att du skulle kunna uppleva allt de.
Det är så ensamt utan dig Anton......................
Förut fanns det alltid en storebror som man kunde prata med,men nu kan jag inte prata med min storebror mer.
Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig, du kommer alltid att finnas här hos mig.

Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid..............
Älskade Storebror Anton Karlsson<3333333333333333333
///Din lillasyster<3


Min Älskade Ängel Anton<3333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0