Storebror<3

                           
Nu har det gått mer än ett och ett halvt år sen du blev påkörd, låg hjärndöd och dog.

  Tänker på dig mycket, saknar dig jätte, jätte, jätte  jätte mycket.................
Önskar att du fanns här nu hos oss, önskar , önskar så............


Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i mitt
Hjärta kan ingen se




Brother, I Love You Forever <3 
 
   Du finns i mitt hjärta.......
Det kommer du alltid att göra föralltid

Jag är ledsen men jag visar inte
det, jag bär på det inom mig.
Jag saknar dig jätte mycket,
jag vill inte att du ska vara
död. Jag vill att du ska 
leva här hos oss. 
Jag vill inte, jag vill inte !!
Önskar att det inte
hade hänt dig.
Sorgen i mitt hjärta
kan ingen se.
Jag undra var du
gör nu ?
 Du kanske tittar
på mig nu.
Ibland brukar jag 
höra dig. 
Ibland när jag
stänger på tven 
så stänger du av den.
Jag vet att du brukar
var i ditt rum på kvällarna
för när jag stänger dörren
till ditt rum på kvällarna
när jag ska sova så
hör jag dig.
Jag vet att du finns här
för jag hör dig. 

My angel <3
Tänker på dig
hela tiden nu.
Saknar dig,
      älskar dig.......
/wilma


Kommentarer
Postat av: Mamma Kicki

Älskade lilla barn jag förstå dig jag vill inte heller att det ska vara som det är att Anton är död saknar och längtar såååååååååå........

Anton han är med dig Wilma det vet jag!!

Jag är också jätteledsen och mina tårar rinner hela tid fast det inte alltid syns. Älskar dig Wilma, Hanna och Anton

Kramar Mamma

2009-03-23 @ 13:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0