20 Månader <333

Älskade Anton idag är det 20 Månader sen du dog.........................
Du finns i mina tankar, minnen, i mitt hjärta och i mina tårar.
Sorgen bli större för varje dag som går.
Tankarna blir fler och fler.
Tårana trillar ner från mina kinder.
20 månader av sorg,smärta,tankar,tomhet,saknad,minnen och tårar.

None

Anton, den här Dikten är till dig <3
En tår föll
Sedan föll en till
Tillslut blev det många tårar.
Jag gråter för dig,
för att du inte finns längre
för att att du togs bort ifrån mig.
Jag vill att du ska leva,
du får inte vara död.................
Du ska leva här med oss
som det var förut.
Jag vill höra din röst.
Jag vill se dig.
Jag vill höra ditt skratt.
Jag vill se dina stora fötter.
Jag vill se dig sitta vid datan och tv:en.
Jag vill att du ska leva här och nu ! <333

         Av wilma din lillasyster <3


Anton<3
Snart är det sommarlov. Då skulle du tagit studenten men den dagen kommer du aldrig att uppleva.
Jag kom ihåg att du ville ta studenten.
Du skulle varit 19 år nu. Du hade tagit körkort och köpt en bil.
Jag kom ihåg så väl att du ville ha ditt körkort på din 18 årsdag men du fick aldrig uppleva att ta körkort.
Du finns inom mig i mitt hjärta, minnen,tankar och tårar
Anton jag älskar dig och saknar dig. Du finns i mitt hjärta Anton <3
 /wilma
 None

Kommentarer
Postat av: Elin Svensson

Du skriver så fint om din bror Wilma, Kram Elin

2009-05-29 @ 22:24:51
Postat av: wilma<3

Tack så mycket Elin :)

2009-05-30 @ 11:53:33
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0