Din själ finns här bevid mig!!!<333



<333ÄLSKADE<333STOREBROR<333
Jag känner att de är någon bakom mig.............
Jag vet att de är du!
På kvällen när det är så mörkt och jag tittar in i både ditt och mitt rum
så ser jag en skugga i mitt rum,jag vet att de är du storebror!
De är någon som flyttar på mina saker i mitt rum.
När jag gå in i mitt rum så stå mina saker på helt andra ställen.
När jag är nere och är hemma själv så hör jag någon som är och bankar
i både mitt och ditt rum!!!
Jag vet att de är du Anton som är och skojar med mig!
Du höjer och sänker tven och du gör så att datorn bli konstig.
Jag vet att de är du!,jag vet att de är du!
Du följer efter mig vart jag en går,jag känner de hela tiden!
Du är och skojar med mig.
Igår när jag skulle gå och lägga mig så va min stol i mitt rum flyttad.
När jag vaknade så stog den där någon hade ställt den.
Varken Mamma eller Pappa eller Hanna ha flyttat den!
Då finns det ju bara en kvar och de är du Anton,jag tror att du är och skoja med mig
för du brukade göra det med mig.
Du vissar att du vill finnas kvar här med oss.
När jag sitter vid tven ibland är det någon som både sänker och höjer den.
Du hade alltid hög vollym när du tittede på tven,
de är som att du kommer och både sänker och höjer vollymen för att du ska vissa
att du fortfarnde finns kvar här.
Jag vet att du är här bakom mina axlar,jag känner att de är
 någon där bakom och tryker.

Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror<33333
Du kommer föralltid att vara min fina ängel i himlen!<333333333
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton<333
Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så<333
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
<3ÄLSKADE<3STOREBROR<3ANTON<3KARLSSON<3
PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG ÄLSKADE STOREBROR♥♥♥
♥ANTON<3♥HANNA<3♥WILMA<3Syskon Föralltid<333Föralltid Vi!!!<333Älskar er<333
///Din lillasyster wilma<3 som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0