Äntligen




Idag är det äntligen dags att se´filmen "jag saknar dig", så som jag har längtat efter att få se den på bio!
Jag skulle egentligen sett den igår i Kalmar, men den skulle tydligen inte komma tlll Kalmar, vilket jag tycker är väldigt konstigt eftersom att det är en svensk film och i  veckan har det varit en massa reklam om den och dom som är med i filmen har varit på tv. Så kommer den inte ens till Kalmar och så som man har längtat efter den här filmen så jag ska se den i Växjö idag istället. Äntligen, ser verkligen fram emot att få se den.
Har hört att den ska vara årets bästa ungdomsfilm, så jag kommer inte bli beskviken.
Har lyssnat på låten "Turn the tide" ifrån filmen enda sen i våras, den är så otrodligt bra, kan inte sluta lyssna på den, den är helt klart en av mina favoritlåtar!

Läs mer om filmen i inlägget nedan för!

/Wilma


Kommentarer
Postat av: hilde

såg den igår! den är suuuuperbra, jag grät genom hela filmen!

2011-08-20 @ 15:20:18
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

måste måste måste se den!!

2011-09-07 @ 19:02:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Nellie..

Hej,Wilma.

Såg den med min mamma.

Min mamma och din mamma träffades en måndag 9 juli på klintagården.

har ochså förlorat min storebror Theo.. Skulle vara skönt att prata med dig som har varit med om samma sak.

Mejla mig.. Kramar

2012-07-13 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0