När livet sviker.....



När livet sviker så är inget bra.
Saker och ting förändra sig och inget blir som innan.
Tårarna slutar aldrig rinna ner från mina kinder, aldrig någonsin.
När kommer slutet på den här hemska otäcka drömmen igentligen, den kommer aldrig sluta....
....Den kommer bara fortsätta och fortsätta, aldrig något stopp......jag får panik.
Jag orkar bara inte med mer, jag har fått nog av allt som har hänt nu, allting som gjort mig riktigt arg och ledsen, allting som har förändrat mitt liv föralltid.
Livet bara sviker, inget är bra.....
Livet är bara så jävla orättvist, det finns inga ord.
Tre ord, jag saknar dig!
Jag saknar dig hela tiden allrakäraste storebror!
Jag vill bara ha dig här levande på jorden.
För utan dig är inget som det ska, så är det bara, hur svårt ska det vara att förstå det.
Varför just jag? Varför ska just jag ha ett sånt här liv? Varför ska det alltid hända mig saker,
som alltid förändra mitt liv och som gör det annorlunda? Varför ska just jag må så dåligt?
Varför? Varför? Varför? Varför just JAG???
Allt är så annorlunda.....
Det finns inget som är som det var förut, inget, inget, inget.
Jag blir bara så trött, trött, trött på allting som har drabbat mig.
När ska det igentligen ta slut, kommer det ens någonsin sluta?

"Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ.
Du finns överallt, inom mig.
Du gör mig hel.
Vi bygger ett liv".

Jag älskar dig, nu, då och föralltid.
Jag saknar dig något oerhört mycket älskade bror.
Hoppas du ser, hoppas du hör.
Jag vet att du skyddar mig, jag vet att du hjälper mig,
jag vet att du finns vid mig, du finns här inne i mitt hjärta och kommer alltid finnas där.

Anton, min älskade storebror


/ Din lillasyster Wilma, "Wilmis" och jag saknar dig så jävla mycket rent ut sagt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag älskar dig av hela mitt hjärta.

2011-03-31 @ 18:43:17
Postat av: nathalie

<3

2011-08-23 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0