Veckorna utan dig

                                                                                   ANTON KARLSSON
image10

Veckorna går och går, alla dom utan dig, utan dig, utan dig!!!
                                      
                        Veckorna har varit hemska utan dig. Anton, Anton, Anton, Anton, Anton tänker på dig hela tiden.
                                                         
         Du finns här ändå, men vi kan inte se dig och inte höra dig. Du finns här ändå,
        du finns här. Jag har varit ensam utan dig Anton. Du fanns här förut men nu finns du inte här, du kommer
        aldrig tillbaka. Jag vill att du ska komma tillbaka. Jag kommer aldrig, aldrig, aldrig
        att glömma dig som du alltid har varit. Du kommer alltid att vara min storebror, alltid, alltid att vara min
        storebror. Jag tänker och tänker på vad du kan vara nu. Jag önskar och önskar att man kunde spola   
        tillbaka tiden så att det kunde regna eller att du inte skulle åka inlines. Men det går inte 
         att spola tillbaka tiden, men jag vill det nuuuuuuuuu !!!!!!  Önskar att du var här....... önskar o önskar !!
/Antons syster wilma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag önskar också att man kunde spola tillbaks tiden så att Anton skulle finnas här hos oss. Anton kommer ALLTID att vara din och min älskade storebror, alltid. Det kommer alltid att vara Anton, du och jag!

2007-12-23 @ 23:56:11
URL: http://jagheterhanna.blogg.se
Postat av: Mamma

Wilma jag vill också spola tiden tillbaka och aldrig behöva uppleva detta hemska som hänt.
Det är en jättejobbig tid nu när vi inse att han aldrig kommer tillbaka och saknaden är så STOR efter Anton både som vårt barn och som storebror. Vi får hjälpa och stötta varandra.
Jag kunde inte tro att livet kunde göra så ont och att vi skulle behöva gå igenom detta.
Kram Mamma

2008-01-03 @ 02:34:48
Postat av: Din syster

det mysigt att gå på bio idag Wilma!
Din syster.

2008-01-05 @ 02:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0