Älskade storebror !!


image16image15image16

Älskade storebror, det har redan gått mer än ett halv år sen du försvann. Det är mer än ett halv år sen du blev påkörd. Tiden går så himla fort, man hinner knappt med. Det känns som att du blev påkörd för en vecka sen. Det är så konstigt  att du är död. Jag trodde aldrig att du skulle dö,men sen blev du påkörd och dog. Jag önskar att det bara var en madröm, men det är det inte. Ibland så glömmer jag att du har funnits, men sen kommer jag på att du har funnits och att du är död.

Jag tänker på dig hela tiden, om hur det skulle vara har varit om du hade levt. Jag önskar att det här aldrig, aldrig
hade hänt. Det är så jobbigt och ledsamt hela tiden. Jag orkar inte det. Det är så jobbigt att jag ska leva med det hela livet att min älskade storebror är död. Jag kommer aldrig att glömma dig som du en gång var.
Du var den bästa storebrorn man kunde ha. Det är konstigt att förstå att du är död.  

Hoppas du hör mig Anton
Älskade Storebror
/wilma


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fint du skriver syster!
Jag hopppas att Anton ser det du skriver.
Älskar dig Wilmis
/Din syster (L)

2008-04-01 @ 21:42:00
URL: http://jagheterhanna.blogg.se
Postat av: Anette

Hej Wilma
Jag tycker också att det känns ofattbart att det redan har gått mer än ett halvår sen det hemska hände med Anton, det som inte ska få hända hände. Vi tänker jättemycket på er. När Anton och Hanna och du var små så träffades vi alltid vid födelsedagarna och hade barnkalas med alla barnen, det var en härlig tid som försvann fort. Jag kommer ihåg ett kalas när vi var hos Helen och du var liten och du ville springa iväg hela tiden så Kicki hade fullt upp att hämta dig, hon hann inte fika så mycket.Nu är du nog inte lika busig längre....eller??
Ta hand om er och hälsa till alla hemma.
Kram Anette
Staffan, Pontus och Emmie hälsar också.

2008-04-11 @ 21:54:27
Postat av: maja

Hej Wilma!
Jag är så glad att du börjat spela fotboll igen.
Du är en schysst kompis.
Kram Maja E

2008-04-22 @ 16:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0