Min fina ängel i himlen<333



Älskade Storebror<3
Den här bilden är trappan upp till himlen.
Jag önskar
 att jag kan gå upp för den och hämta dig.
Min fina ängel,jag vill gå upp för trappan och hämta dig.
Jag önskar att de va så men så är det inte.
Bara alla trappsteg upp så är jag uppe.
Om det tog många timmar för att gå upp för
trappan så skulle jag endå gå upp för den och hämta dig.
Jag skulle leta efter dig i himlen.
Om det skulle ta timmar,dagar,veckor,månader och år
så skulle jag endå gå alla trappsteg upp för att hämta dig.
Önskar,önskar så att de va en trappa upp till himlen
så att jag kunde gå upp och hämta dig.
Bara en lång trappa upp till himlen.
Önskar att de va så.

Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid...................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<333



///Din lillasyster som vill ha tillbaks sin storebror<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0