Syskon Föralltid<33333333333333333


Dom här tre blommorna är för dig Anton,Hanna och mig.
Den första blomman vill inte riktigt synnas och det är den blomman som fatas.
Blommorna betyder att vi håller ihop och att vi föralltid kommer att vara syskon.
Det kommer föralltid att vara vi, föraltlid vi................
Vi kommer föralltid att vara syskon<3



Du kommer föralltid att leva kvar i mitt hjärta älskade storebror<3
Jag kommer aldrig aldrig någonsin att glömma dig.
Ingenting blir någonsin desamma igen........................
Jag önskar att jag kunde göra något för att få tillbaka
dig älskade storebror, men inget kan jag göra.
Men jag önskar önskar så att jag kunde få tillbaka dig.
Va jag en skulle göra så skulle det inte att gå....................


Vi kommer föralltid att vara syskon, Anton,Hanna och jag.
Föralltid föralltid kommer det att vara så....................
Jag älskar er mina syskon Anton<3 och Hanna<3

Älskade Storebror jag älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid.................
Älskade Storebror, Anton Karlsson<33333333333333333
Du är min ängel i himmlen....................
///Din lilllasyster<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skriver så fint Wilma, älskade syster. <333



"Och ingenting kan splittra oss

och ingenting kan söndra oss

och ingenting kan slita oss isär

Och ingenting kan få oss

att överge varann

Stormar kanske tystar oss

Skuggor kanske slukar oss

Sorger kanske tvingar oss på knä

Men ingenting i världen

kan lösa våra band"



Jag älskar er älskade syskon, Anton och Wilma <333

2009-08-14 @ 16:18:51
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0