Min Ängel Anton<33333333333333333



Till min ängel<3
Älskade Storebror<333
Det är nu det börja göra ont.
Ont för att du är borta.
Aldrig någon storebror att prata med,skoja med,bussa med,
få hjälp av,göra saker med,se dig göra saker,je saker till dig och mycket mer.
Aldrig någon storebror som kommer hem ingen.
Jag få aldrig någonsin se dig ingen.
Inte ens krama dig.
Min fina ängel.
Döden tog dig,jag vill ha tillbaka dig.
Du få inte vara död.
Jag vill inte de,jag vill inte de.
Jag vill inte att du ska leva på andra sidan.
Den hemska sidan.
Du finns här nära mig för jag känner det.
Ingen kan säga att de är över.
För det kommer det aldrig någonsin att vara.
I mitt rum har jag många kort på dig och många änglar.
Du ska inte vara i himlen,
Du hör inte hemma där.
Jag vill till himlen och hämta dig.
Jag vill se dig här ifrån till himlen.
Bara en sak kan göra mitt liv bra och göra så att jag mår bra.
Det är att få tillbaka dig älskade Anton.
Det är den enda önskan som jag vill ha.
Inget annat bara det.
Jag vill bara tänka på dig.
Det gör jag nästan hela tiden.
Jag är långt ifrån dig och du är långt ifrån mig.
jag vill vara nära dig,men det är långt ifrån.
Det finns inga ord om hur mycket jag älskar och saknar dig.

Jag klarar mig inte utan dig.....................
Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid..............
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himlen<333
///Din lillasyster som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0