Dikt till dig Anton<3Skriven av din lillasyster<3


Dikt till min Älskade Storebror
Döden finns liksom<3
Ingen kan säga att det ska vara över för det kommer det aldrig att vara.
Ingen kan veta vad jag känner för det känner bara jag.
Ingen vet hur det känns att missta någon nära eller i sin familj,
det vet man bara om man har misst någon nära eller i sin familj.
Det är en stor skillnad om personen har levt sitt liv en att
 personen va ung.
Det går inte att jämföra.
Saknaden och sorgen kommer aldrig att ta slut.

Mitt nya liv är med ett syskon i himmlen och ett på jorden<3
Dikten är skriven bara för dig storebror.


Älskar och saknar dig så<3
Du finns i mitt hjärta föralltid................
<3Älskade<3Storebror<3Anton<3Karlsson<3
Du är min fina ängel i himmlen<333
///Din lillasyster wilma<33333333333


Kommentarer
Postat av: Hanna

Otroligt fin dikt älskade syster.

Den stämmer så bra...

Jag hoppas att Anton ser dina ord.

<333

2009-08-18 @ 21:32:06
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint du skriver Wilma!

Tänker på dig!

Kramar: Lina (din mammas vän)

2009-08-21 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0