Som det var förut............



Önskar att de var som för 22 månader sen.....................
För då var du här med oss och de var som vanligt.
Tårana rinner och rinner.

Dikt till dig Anton<3

Det är länge sen vi sågs, den dagen jag aldrig kommer att förstå.
Förstå att du är borta, borta föralltid.
Det är aldrig någon storebror som kommer hem igen.
Du får inte vara borta, du ska leva här med oss.
Jag önskar, önskar så att du var här nu.
Tårana ran och ran....................
Dom kunde inte sluta rinna.
Dom kommer alltid att rinna föralltid.
Kunde det inte bara vara som förut.
Jag kommer alltid att minnas dig
precis som du va.
Tårana rinner för dig och ingen annan.......................
Det fanns bara en som dig och de är du.

Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta<3
Älskar och Saknar dig otrodligt mycket................
<3Älskade Storebror<3 Anton Karlsson<3




Du finns i mitt hjärta föralltid Anton<333
<33333333333333333333333333333333
///wilma<333

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wilma vilken fin dikt du skrivit. Vad duktig du är på att skriva. Jag önskar också att det gick att dra tillbaka tiden..................saknar och längtar efter honom. Älskar mina tre underbara barn.

Kramar till er från Mamma

2009-06-28 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0