DIKT TILL DIG MIN FINA ÄNGEL<333333

 



♥ÄLSKADE♥STOREBROR♥
DIKT TILL DIG MIN FINA ÄNGEL<333333

Du försvann med fart ifrån mig.
De va som ett höstlov blåste bort när jag öppnade dörren.
Jag hann inte att förstå.
Förstå att du är borta,borta föralltid.
Jag förstå fortfarande och kommer aldrig någonsin att förstå.
De va så konstigt att min storebror nu,då och föralltid inte skulle få leva mer.
Jag förstog inte,de var så konstigt.
Du lemnade kvar mig här ensam.
Jag kan inte leva utan dig.
Döden tog dig och jag vill ta tillbaka dig.
Inget kan jag göra men jag önskar så att jag kunde.
Det få inte vara såhär,jag vill inte de.
Om jag bara kunde ändra på dehär....................
Jag vill ha tillbaks min storebror och som också va min bästa vän<3

Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror<33333
Du kommer föralltid att vara min fina ängel i himlen!<333333333
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton<333
Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så<333
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
<3ÄLSKADE<3STOREBROR<3ANTON<3KARLSSON<3
PUSSAR OCH KRAMAR TILL DIG ÄLSKADE STOREBROR♥♥♥
♥ANTON<3♥HANNA<3♥WILMA<3Syskon Föralltid<333Föralltid Vi!!!<333Älskar er<333
///Din lillasyster wilma<3 som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0