2 HEMSKA JÄVLA ÅR!!!!!!..............



13,14,15 september 2007 13,14,15 september 2009 2 Hemska jävla år<3
2 År av sorg,sakand,smärta,tankar,tårar och minnen utav dig.
Jag kan inte förstå att det ha gått 2 år.
Önskar att allting var som förut.
Ingen kan förstå och veta hur jag mår det vet bara jag!!!
Jag kommer aldrig någonsin att glömma dig!
Du kommer föralltid att vara här hos mig och leva kvar hos mig!
Jag kommer föralltid att minnas dig!
Det va väldigt skönt att komma iväg i några dagar!!!!!!
Vi har bått på ett jätte mysigt och fint Hotell (Saknar det jätte mycket!)
Vi hade det jätte bra när vi va iväg men det va roligt på ett sätt och ledsamt
på ett annat sätt för det va ju 2 år sen då.
Jag önskar värkligen att du kunde vara med där Anton för
att du älskade värkligen att vara där!!!<333
Du kommer föralltid att ha den största platsen i mitt hjärta<333
RIP ÄLSKADE ANTON<333333
Jag klarar mig värkligen inte utan dig storebror!<3
Du är min fina ängel i himlen och du kommer föralltid att vara det!<333333333333
Älskar och saknar dig så<333
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
<3ÄLSKADE<3STOREBROR<3ANTON<3KARLSSON<3
Bilden satte jag på ett ljus som jag satte vid din grav.
///Din lillasyster wilma<3 som vill ha tillbaks sin storebror<33333333333



Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar er älskade syskon<333

2009-09-16 @ 18:48:18
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0