Älskade storebror, fjärde julen utan dig!



Älskade storebror

Tiden går och det är Jul igen................
Fjärde julen utan dig!
Tiden går så fort nu, veckorna bara rinner iväg.
Julen blir aldrig desamma utan Anton.
2006 blev din sista jul storebror!.......
Alla pratar om jul hela tiden nu, men den blir inte lika bra för mig som den blir för andra.
Jag tror nog ingen skulle vilja byta liv med mig precis, mitt liv är inte som förut.
Det var bra när du fanns här på jorden älskade storebror!
Nu är det äntligen jullov, det äri så skönt att vara ledig!
Bara vara ledig från skolan och ta det lungt!
Jag är inte samma person som jag var innan Anton dog.
Allt har förändrats!
Inget är som förut.
På ett ögonblick förändrades allt och det kommer aldrig
någonsin bli desamma igen, aldrig någonsin.
Jag vill bara att du ska komma hem och då är allt som vanligt igen.
Hur mycket jag än önskar så blir det ändå inte som jag vill att det ska vara.
Jag önskar att jag kunde göra allt för att få tillbaka dig mig älskade ängel.
Det gör så ont i mitt hjärta att du inte är här på jorden.
Det kommer aldrig någonsin blir någon riktig jul utan dig, aldrig!
Det gör så ont att man inte kan köpa julklappar till dig!.........




Jag älskar dig, nu, då och föralltid!

"Kärleken övervinner allt".

Förevigt är du min storebror och förevigt är jag din lillasyster!
VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR, FÖREVIGT!!!!!
Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror.
Min underbart fina ängel i himlen!
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton.

Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
Pussar & Kramar till dig älskling!!!

Förevigt i mitt hjärta du lever kvar Anton!
Jag älskar dig av hela, hela, hela mitt hjärta älskade storebror ♥

/// Din lillasyster Wilma men som du kallade mig "Wilmis"
♥♥♥♥♥♥♥♥

God Jul älskade storebror! <3


Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

du är stark wilma! <33333

god jul & gott nytt år nu :)



sv: tack så mycket! :)<3333

2010-12-29 @ 21:53:56
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Wilma

<333333

Desamma Oliva! :)

Hoppas du hade en super bra dag! :D <33333

2010-12-30 @ 12:13:42
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0