VÄRDENS BÄSTA STOREBROR!!!!!!!!!!!!!!


Tiden, hur kan den än gå?
För mig stå den ju bara stila.
Jag orkar inte mer!
Vill inte leva såhär!!!
Jag vill inte mer!



Jag vill ha dig här,
du vill ha mig där,
jag älskar dig av hela mitt hjärta,
du älskar mig av hela ditt hjärta,
jag vill att de ska vara som förut,
du vill att de ska vara som förut,
jag saknar dig hela tiden,
du saknar mig hela tiden,
jag ser dig,
du ser mig,
jag hör dig,
du hör mig,
du är min storebror,
jag är din lillasyster,
jag släpper dig aldrig,
du släpper mig aldrig,
jag ta din hand,
du ta min hand,
min storebror,
din lillasyster,
jag släpper aldrig din hand,
du släpper aldrig min hand,
du finns för mig,
jag finns för dig,
du är långt ifrån mig,
jag är långt ifrån dig,
jag tänker på dig hela tiden,
du tänker på mig hela tiden,
jag släpper aldrig min storebror,
du släpper aldrig din lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0