Äntligen Höstlov



Nu är det äntligen Höstlov!
Så himla skönt.
Bara få va, hitta på lite roliga saker.
Det är bara du storebror som också ska varit här, då skulle det bli precis så som jag vill ha de.

Dikter som jag ha skrivit.

"På ett ögonblick förändrades allt"

"När ditt liv förändrades, förändrades mitt också"

"Kärleken är störst av allt"

"Det gör ont i mitt hjärta, jag känner smärta.
Det är något som inte känns bra, det är du som inte finns kvar"

"Du är min vackra stjärna där uppe"

"När du inte fanns på jorden längre, förändrades allt"

"Livet blir aldrig som de var innan"

"På tre dagar förändrades allt"

Några av mina dikter som jag skrivit.

Kärlek
Det finns inget som är starkare än kärleken.
Kärleken är så stark att inget annat kan övervinna den.
"Kärleken övervinner allt"



Älskade storebror
Det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dig älskling.
Jag saknar dig, hela tiden.
Du är med mig, vart jag än går, vart jag än står, vart jag än är.


Förevigt är du min storebror och förevigt är jag din lillasyster!
VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR, FÖREVIGT!!!!!
Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror.
Min underbart fina ängel i himlen!
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton.

Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
Pussar & Kramar till dig älskling!!!

Förevigt i mitt hjärta du lever kvar Anton!
Jag älskar dig av hela, hela, hela mitt hjärta älskade storebror ♥

/// Din lillasyster Wilma men som du kallade mig "Wilmis"
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad fin din blogg blev med alla kort många kramar från din mamma

2010-11-02 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0