Höst utan dig storebror



Älskade storebror Anton

Höst, det är värkligen höst.
Det börja bli kalt, löven faller ner från träden, de blir snabbt mörkt på kvällen.
Jag gillar inte höst så mycket.
På ett sätt gillar jag den, för den är väldigt mysig.
Fast på ett annat sätt gillar jag den inte.
Hösten för 3 år sen förstörde mitt liv, föralltid.
September är just den månad som jag inte gillar!
När sommaren är slut, längtar jag alltid tillbaka.
Nu saknar jag att man inte längre är ledig, att man inte kan bada och sola,
semester, bo i husvagnen på Öland i Böda.
Ja, man saknar allt!

Både i Torsdags och i går hade vi studiedagar, långhelg, så himla skönt!
Anton, jag saknar dig hela tiden, jag vill bara ha dig här nu!
Jag vill att allt ska vara som vanligt igen.
Allt du och jag gjorde tillsammans, vi hade alltid lika roligt!
Du busade alltid med mig, du va alltid så glad, man blev alltid glad av dig,
vi skrattade, busade, hade kul, skojade, ja vill gjorde allt!
Minnerna finns alltid kvar i mitt hjärta! Förevigt!



Varför ska livet vara så orättvist?
Jag vill att de ska vara rättvist, inte orättvist!
Inget är som förut....vill bara att allt ska vara som förut!
De kommer alltid va så här nu, de kommer aldrig någonsin
bli som förut, aldrig någomsin!
Sorgen i mitt hjärta kan ingen se!!!!!!!



De ska vara vi tre, Anton, Hanna och Wilma!!!
Jag vill inte att jag ska ha ett syskon i himlen och ett på jorden.
Båda ska vara på jorden!......
AHWSYSKON ska de va, förevigt.
Syskon föralltid, vad som än händer, så är det alltid vi tre!
Vi, vi håller varandra i händerna och släpper dom aldrig någonsin!




Saknaden är ofattbar, det går inte att beskriva
hur mycket jag saknar dig storebror!
Saknade finns alltid där.
Jag saknar dig så Anton!!!!!!



Du vet väl om att
Du är värdefull.



Den här dikten är precis som det är!



Älskade, älskade Anton.
Varför? Varför? Varför?
Varför du?



Hos dig när det var 3 år sen.......



Förevigt är du min storebror och förevigt är jag din lillasyster!
VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR, FÖREVIGT!!!!!
Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror.
Min underbart fina ängel i himlen!
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton.

Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
Pussar & Kramar till dig älskling!!!



Förevigt i mitt hjärta du lever kvar Anton!
Jag älskar dig av hela, hela, hela mitt hjärta älskade storebror ♥

/// Din lillasyster Wilma men som du kallade mig "Wilmis"
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: olivia - drömmen mot att bli fotograf

åh, jag finns alltid för dig wilma..de är så orättvist att du är den som drabbas..vill att du ska må bra och vara glad,stackarn :'( <333



Jätte fina bilder :)<333



sv: naw, tack så mycket! :)<33

2010-10-06 @ 19:11:26
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: olivia- drömmen mot att bli fotograf

sv: tack så mycket wilma! :)<3333

2010-10-11 @ 20:47:40
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

SV: tack så mycket wilma! :)<3333

2010-10-26 @ 18:46:28
URL: http://nattafoto.webblogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: tack :)<333

klart vi kan göra! :)<3333

2010-10-31 @ 10:52:20
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0