Nuet och senare......



Älskade storebror


Ett tag sen jag skrev någonting här, men har inte haft ork och inte haft tid!

Tiden den går så fort nu, jag hinner inte riktigt med!
Jag har bara fem månader kvar av 6:an, sen börja jag  7:an på högstadiet.
Tänk att jag ska börja högstadiet, tänk vad tiden går fort!
Jag började ju nyss förskoleklass känns det som, men det är snart 7 år sen.....
I juni fyller jag 13 år, tonåring, jag fyller tonåring!!!
Jag håller på att bli en stor tjej nu Anton!
Nu i Februari ska jag välja språk till högstadiet, det blir tyska eller spanska.

Det är ett stort steg från mellanstadiet till högstadiet och att börja på en ny skola.
Men det kommer att bli bra.
Anton, jag vet att du kommer hjälpa mig, du gick också på den skolan, Paradisskolan!
Du hjälper mig hela tiden, jag vet de och jag känner de!

Jag saknar dig bara mer och mer, saknaden blir bara mer och mer,
större och större!
Du finns i mig, du är bakom mig, du brukar hålla med dina händer på mina axlar.
Jag brukar se dig, jag har sett dig jätte många gånger!
Det känns så skönt att du finns hos mig, även fast du inte lever på riktigt......
Du håller min hand, du hjälper mig igenom sorgen, smärta som gör så fruktansvärt ont,
i mitt hjärta, i hela mig, i hela min kropp, du hjälper mig igenom allt!

Det gör så fruktansvärt ont i mitt hjärta, för att du inte finns här,
för du inte få leva här på jorden, bli vuxen och göra allt du ville göra.
Uppfylla dina drömmar, göra de du längtade till.
Jag önskar att allt bara var en hemsk dröm och när jag vaknar så sitter du där brevid mig.
Jag vill bara spola tillbaka tiden och fixa allt, göra allt bra igen.

Göra den dagen du blev påkörd annorlunda, fixa så att du inte skulle bli påkörd och dö........
Jag vill bara göra allt så bra som möjligt, så bra som det bara går!
Önska och drömma kan man ju alltid göra, men det är inget som kommer
gå i uppfyllelse...........



Det gör så ont, ont, ont, ont...........
Jag är inte hel, jag är halv.
Jag är inte samma person längre.
Jag lever inte samma liv.
Jag är ledsen.



Allt jag vill, allt jag önska.
Det går inte att ändra på.



Jag saknar allt, jag saknar tiden som var förut!
Då jag hade två syskon på jorden.
Då vi var en hel familj.
Då tre barn fanns i vår familj
Då allt var bra.
Då sorgen och smärtan inte fanns.
Då tårarna inte rann.
Då bekymmer inte fanns.
Då de inte gjorde så fruktansvärt ont.


Jag älskar dig, nu, då och föralltid!

"Kärleken övervinner allt".

Förevigt är du min storebror och förevigt är jag din lillasyster!
VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR, FÖREVIGT!!!!!
Jag tänker på dig hela tiden min Älskade Storebror.
Min underbart fina ängel i himlen!
Det går inte att beskrva i ord om hur mycket jag älskar och saknar dig Anton.

Anton jag klarar mig inte utan dig!!!............
Älskar och saknar dig så
Du finns i mitt hjärta föralltid!!!................
Pussar & Kramar till dig älskling!!!

Förevigt i mitt hjärta du lever kvar Anton!
Jag älskar dig av hela, hela, hela mitt hjärta älskade storebror ♥

/// Din lillasyster Wilma men som du kallade mig "Wilmis
"
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Många kramar ♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-02-03 @ 15:19:17
Postat av: Hanna

finafina syster, älskar er fina syskon! <3

2011-02-12 @ 13:46:21
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0